Generalforsamling
den 31/3-2016
Antal fremmødte, 63
Valg af dirigent:.
Valgt Jørn Würtz
Formandens beretning: Vedhæftes.
Vores
hjemmeside er igen oppe at køre, følg link til hjemmesiden: http://www.grundejerlauget-baunehoej.dk/
Der er ligeledes oprettet en lukket FB. Har
vi endnu ikke fundet dig, så led efter os, og kom med i gruppen.
Spørgsmål vedr. trafikforhold og beretning:
Hvad gør vi ved vores kørsel i området.
-
Åse har undersøgt om vi kan ændre fra 50 til
30 kommune sagde nej, da de ikke så det nødvendigt.
-
Hvem skal betale for anlæggelse af vejbump,
hvad med bilen. Vi har det senest år talt om at vi forsøgsvis kunne sætte
blomsterkasser op som kan fjerne hvis ikke det fungere.
o
Baunehøjvej
eller havrevænget er det største problem. Blomsterkasser kan være et problem for cykler, især børnene.
o
Blomsterkasser kan evt
stilles ude fra fortovet for at cykler kan passere. Pas på med egne bilers
parkering.
o
Hvad er det for ændringer vi ønsker. Skal den
være sikker for børn, eller cykelister, eller hvad er det vi vil.
o
Husk det er vores eget ansvar at køre
ordentlig i området.
Forslag: Den nye bestyrelse kunne høre
kommunen efter om der kan komme et skilt op med 30 km zone. Diskussion omkring muligheder
for at sænke farten, kan der arbejdes videre med i den nye bestyrelse.
Der er et fint arbejde for den kommende
bestyrelse, at arbejde videre med fartbegrænsning, i forhold til de forslag der
er kommet frem.
Ingen yderligere kommentar til formandens
beretning. Denne godkendes
Budget fremlæggelse:
Lise fremlægger budget.
Vedhæftet Regnskab er godkendt. Regnskab er
godkendt for 2016 af revisor m.fl.
Fastsættelse af kontingent på 300 kr. pr
husstand.
Indtægter og udgifter 2015
Hensættelse af beløb til jubilæum.
Bestyrelsen foreslår at hensætte yderligere 15.000 kr.
-
Dette godkendes.
Sidste år besluttede vi, at der skal være en
egenbetaling på 100 kr. pr deltager. Dette for at sikre deltagelse, og en
bindende tilmelding. Det blev igen godkendt.
Der bliver stillet spørgsmål til hvad en
generalforsamling kostede, når vi ikke længere kan være hos Vejdirektoratet. Det
skal vi være opmærksom på til næste budget, da vi grundet afslutning af
motorvejsprojektet, nok ikke længere kan benytte lokalerne.
Valg af bestyrelse:
Åse er på valg, ønsker ikke genvalg
Henriette er på valg, ønsker ikke genvalg
Lise Moslund, genopstiller og blev genvalgt.
Anncathrine Baunehøjvej
61, bliver valgt ind
Kim Søgaard Havrevænget, bliver valgt ind
Suppleanter:
Dorthe Landkildehus, Rugvænget 18
Ejner Steffensen genvalgt
Bestyrelsen konstituerer sig ved næste møde.
De afgående medlemmer af bestyrelsen, har tilbudt at være behjælpelig med
jubilæumsarrangementet.
Valg af Revisor og revisor suppleant.
Jørn Würtz
Erns Bech
Svend revisor suppleant, Rygvænget 22
Jubilæumsfest:
Thomas og Henriette fremlagde planer for jubilæumsarrangementet.
Der kommer til at foregå lidt af hvert.
Noget er afsløret i aften, andet kommer løbende.
Vi ønsker ideer og input til at vi kan fejre
vores forenings 50 års jubilæum. Vi ønsker at tilgodese alle i området og
derfor har vi lavet et program der gerne skulle indeholde dette.
Vi håber på så stor deltagelse som muligt. Og
vi håber at alle har interesse i at deltage i de forskellige arrangementer og andre
sjove indslag der finder sted.
Vi vil fra festudvalgets sige meget gerne
have, at alle udfylder og aflevere vores spørgeskema, så vi kan få lavet en
sjov quiz om os selv. Skemaet kan printes fra vores hjemmeside, eller
rekvireres ved henvendelse til Henriette eller Thomas. Når det er udfyldt, skal
det afleveres eller sendes til Thomas.
EVT:
Forslag til at alle har en mail adresse så
man kan høre nyt hurtigt. Dette vil den nye bestyrelse undersøge. Der er
oprettet en gmail, men denne har aldring været
benyttet. Hvis man ønsker adgang til denne har Henriette login mm.
Der henstilles til godt naboskab. Dialog er
bedre end anonyme breve. Ved et anonymt brev, har modtageren ikke mulighed for,
at følge op på, om problemet er løst.
Formanden slutter generalforsamlingen af, med
takke for godt samarbejde og den positive indstilling der har været til de
tiltag den afgående bestyrelse har arbejdet med.