|
|
Generalforsamling 22. marts 2002 Formanden bød velkommen til de 36 fremmødte til den årlig generalforsamling. Programmet var som udsendt. 1) Valg af dirigent Det første punkt på dagsordnen
var valg af dirigent, og her foreslog bestyrelsen Jørn Würtz, som blev valgt
enstemmigt. 2) Formandens
beretning: Containere Bestyrelsen blev enig om at bakke 100 % op om kommunens tiltag om, at få afhentet storskrald og få flist.
Det har selvfølgelig betydet en væsentlig reducering i vor egen container ordning, at vi valgte at lade storskraldcontainerne udgå, og reducerede i de grønne containere.
Han oplyste at der p.t. ikke er bestemt
om ordningen forsætter. Busnedlæggelse Siden sidst har vores kvarter
mistet bybusforbindelsen til/fra byen.
Vi har i den anledning fået en del telefonhenvendelser - og har derfor
haft kontakt til kommunen, både telefonisk og skriftligt Formanden havde talt med Henrik Jørgensen
fra kommunen, og han oplyste
at der kommer en ny buslinie fra
d. 5/8. Internet Siden sidst har vi fået lavet
en hel ny hjemmeside, formanden anbefalede den varmt. Adressen : http://home.tiscali.dk/~godvad (Virker ikke mere) Her kan
man læse om bl.a. containerordningen, regnskab, budget, vedtægter og mere generelle oplysninger om ejendomsvurdering,
navne, telefonnr. m.m. Sct. Hans Den gamle
bestyrelse vedtog ikke at afholde Sct. Hans i 2001, og da vi ikke har hørt noget
fra medlemmerne ang. dette,
har bestyrelsen fremover valgt ikke at afholde Sct. Hans her i kvarteret. Restancer Vi har ingen restancer i år. Forslag fra medlemmerne og bestyrelsen: Langtidsparkering af campingvogne og biler på
veje, er til stor gene og fare for børn mm. Det er heller
ikke nogen forskønnelse af vores ellers dejlige kvarter. Han henstillede endnu en gang til, at disse skal parkeres
på eget matrikel nr. !!! Ved sidste bestyrelsesmøde forud for udsendelse af referat 2001, opfordrede bestyrelsen medlemmerne til at fremkomme med forslag til nogle
fællesaktiviteter i Grundejerlauget. Desværre kom kun der kun 4 tilbagemeldinger:
Der var ikke den helt store tilbagemelding, så derfor har vi konstateret at der ikke er interesse for noget sådant. Dette var hermed formandens beretning. Formandens beretning blev godkendt. 3) Budget / regnskab Under budget blev
der fremlagt et forslag fra bestyrelsen. Hvor vi forslog at to bestyrelsesmedlemmer får dækket nogle af de udgifter de har til f.eks.
telefon/ kørsel m.m. Som
er 400 kr. til formanden, og 400 kr. til kasserer. Dette blev godkendt. Vedtaget uændret kontingent. 4) Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter På valg var: Ib Stæhr,
Henning Jensen og Birte
Moos som bestyrelsesmedlemmer.
Ib Stæhr og Henning
Jensen ønskede ikke at genopstille. Birte Moos blev genvalgt. Nye bestyrelsesmedlemmer
blev: Kisser Grønbæk,
Havretoften 5. og Peter Svendsen, Havrevænget 31b Suppleanter: Jørgen Andersen Rugvænget
17 og Jørgen Lynge, Rugvænget 8 blev genvalgt. 5) Valg af revisor og
revisorsuppleant Jørn Würtz
og Svend Nørgaard blev begge genvalgt. 6) Indkomne
forslag Forslag om haveudvalg,
om evt. præmiering
af pæneste forhave. Udskiftning af skilt om nabohjælp Utilfredshed med farten på vejsystemet,
men der er tidligere blevet foretaget målinger af politiet,
og da var farten under det tilladte. Forslag om flere
aktiviteter!! ? Mødet var slut
kl. 19.45, og foregik i god ro og
orden. Herefter var der vinsmagning med HBL Vine, og ostebord. Tilslut var der det traditionsrige bankospil. Efter konstituerende
bestyrelsesmøde er bestyrelsen sammensat på følgende måde: Formand Per
Laursen Rugvænget
14 Kasserer Birte Moos
Bygvænget
21 Sekretær Kisser Grønbech Havretoften
5 Container Peter Svensen Havrevænget
31B Menig
Arne Jensen Havrevænget
8 |
|